2021-05-28 12:22:53

ČASOPISI - MEDIJI - MEDIJSKA PISMENOST

"U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održani su 4. Dani medijske pismenosti.

Aktivnosti u sklopu 4. Dana medijske pismenosti organizirane su u 108 gradova i mjesta diljem Hrvatske! Još uvijek se stignete uključiti i u svojoj školi, vrtiću, knjižnici, na fakultetu ili u udruzi tijekom svibnja organizirati predavanje, radionicu ili neki drugi događaj s ciljem učenja o medijima i medijskoj pismenosti..." (preuzeto s https://www.medijskapismenost.hr/)
 

Nastava s knjižničarkom u matičnoj i područnim školama:

INTEGRIRANA NASTAVA HRVATSKI JEZIK - KNJIŽNICA

2. razredi - tema: DJEČJI ČASOPISI - KULTURA I MEDIJI (MEDIJSKA PISMENOST)

učiteljice: Vesna Presečki, Gordana Nežmahen, Branka Leljak, Dubravka Tušek, Štefica Tepuš

OŠ HJ C.2.1. Učenik sluša/čita medijski tekst oblikovan u skladu s početnim opismenjavanjem i izdvaja važne podatke.

učenici će znati prepoznati i imenovati dječje časopise,  razlikovati dječji tisak od dnevnog tiska i časopisa,  prepoznati rubriku i odrediti poučava li nas ili zabavlja,  razlikovati časopise prema vremenu izlaženja, upoznavati i stripove u njima poticanje čitanja dječjih časopisa

https://view.genial.ly/60acf0c32c8e220ddfbcd6d0/interactive-content-djecji-casopisi-kimoo-2r

 

 

INTEGRIRANA NASTAVA BIOLOGIJA - KNJIŽNICA

7. razredi - tema: ČASOPISI NA RAZLIČITIM MEDIJIMA - POREMEĆAJI PREHRANE: ANOREKSIJA, BULIMIJA, PRETILOST (MEDIJSKA PISMENOST)

učiteljice: Tanja Dunaj, Marija Markovina

BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite

upoznati različite časopise i načine njihove uporabe u svrhu proširivanja znanja doživjeti časopise kao izvore znanja znati izabrati i uporabiti podatke iz različitih časopisa (na različitim medijima) pri oblikovanju informacije poštivati intelektualno vlasništvo (usvojiti pojam autorstva i autorskog prava) znati citirati, pronaći citat usvojiti citiranje literature, izvora znanja (prema pravilu Hrvatskog pravopisa) razvijati medijsku pismenost (sposobnost pristupa, analize, kritičkog promišljanja, vrednovanja, korištenja i stvaranja medijskih sadržaja)

https://view.genial.ly/60a27c7ec0967f0d0f04b973/interactive-content-poremecaji-prehrane

 


Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina