2021-02-23 07:56:12

POTRAGA ZA SIGURNIM INTERNETOM

U tjednu od 8. do 12. veljače 2021. na satovima Informatike obilježili smo Dan sigurnijeg interneta. Na početku sata učenici su popunjavali anketni upitnik kojemu je cilj istraživanje navika i ponašanja pri korištenju interneta, kao i sadržaja kojima su izloženi. Nakon toga smo kroz igru puno naučili o prednostima i nedostacima interneta, primjerenom, odnosno neprimjerenom ponašanju na internetu, kao i preporukama na koji se način odgovorno koristiti internetom te zaštititi od potencijalnih opasnosti. Detaljnije o samim aktivnostima možete pročitati klikom na više.

UPITNIK POVODOM DANA SIGURNIJEG INTERNETA

Učenici su igrali igru Sigurno-nesigurno u kojoj su izvlačili kartice, čitali pojmove na njima te ih ubacivali u kutije - ukoliko su smatrali da se radi o sigurnom, primjerenom ponašanju, ubacivali su kartice u kutiju s natpisom SIGURNO/PRIMJERENO, a ako su smatrali da je neko ponašanje NESIGURNO/NEPRIMJERENO, ubacili bi ih u kutiju s tim natpisom.

 

 

 

 

 

 

 

 

Igrali smo i igru FLIP. Na karticama je s jedne strane napisan pojam, a s druge njegovo objašnjenje, pa su učenici izvlačili kartice i okretali ih kako bi naučili značenje određenih pojmova. 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Na satovima smo igrali i svima dobro poznatu igru vješala, a zatim je na redu bila društvena igra s čovječuljcima i kockicama koje smo programirali na micro:bitu. Kada se kocka zatrese, ona pokazuje lampice od 1 do 6, kao prava kockica, a sukladno tome koliko su učenici dobili točkica, toliko su išli naprijed. U toj društvenoj igri, ako se stane na polje olovka, onda je potrebno nešto nacrtati, ako se stane na polje ?, onda se treba odgovoriti na pitanja, a tamo gdje je bio otisak prsta, učenici su među sobom trebali podijeliti dobar savjet za sigurno korištenje interneta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Učenici trećih i četvrtih razreda igrali su igru MILIJUNAŠ, koju je učiteljica Informatike izradila u PowerPointu s pojmovima vezanim za sigurniji internet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Svi razredi su igrali igre INTERLAND (online avanturu u kojoj se uči o sigurnosti na internetu i digitalnom građanstvu) te DABRICU DARKU.   


Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina