Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina

RAZMJENA UČENIKA 2017./2018.

Autor: Anita Džaja, 19. 4. 2018.

Nakon što su učenici sedmih i osmih razreda naše škole bili u rujnu prošle godine u Njemačkoj, sada su učenici GoTtfried-Kinkel-Realschule iz Erfstadta došli k nama, u Krapinu. Kod nas su boravili od 4.4.-11.4.2018. Iz Erfstadta su stigli zrakoplovom i sletjeli u Zagreb, 4.4. oko 12:25, a na aerodromu su ih dočekali domaćini, i učenici i učiteljice.

Daljnji tijek posjeta pročitajte pod više, a fotografije pogledajte u našoj foto-galeriji!

Autobusom nastavljamo vožnju prema Krapini. Ostatak tog prvog dana provode u kućama domaćina družeći se s njima.
U četvrtak i petak organiziran je zajednički izlet svih sudionika u razmjeni u Šibenik i Split. Na putu prema Šibeniku najprije stajemo u Nacionalnom parku Krka gdje smo svi opijeni ljepotom prirode, predivnih slapova, zelenila drveća i biljaka. Nakon toga razgledavamo Šibenik, njegovu bogatu kulturu te imamo slobodno vrijeme koje koristimo za sladoled i fotografiranje. Već pomalo umorni nastavljamo prema Splitu, no učiteljice odluče zaustaviti se u Trogiru. Bili smo malo skeptični, ali nakon razgleda grada nije nam žao što smo stali. Gradić je malen, ali poseban i čaroban.
Dolazimo u Split te se smještamo u hostel neobičnog imena 101 Dalmatinac.
U petak se budimo, za neke prerano, slijedi razgledavanje starog dijela grada Splita. Naši su gosti puni dojmova. U večernjim se satima vraćamo u Krapinu.
Vikend gosti i domaćini provode zajedno, s obiteljima kod kojih  borave. Neki su posjetili gradiće u okolici Krapine, razgledali neke dvorce, zabavili se u tolicama, otišli u kino.
Ponedjeljak je rezerviran za razgledavanje i upoznavanje našega glavnoga grada, Zagreba.
Pokazali smo im Hrvatsko narodno kazalište, Katedralu, Cvjetni trg, Kamenita vrata, Markov trg te smo posjetili Muzej iluzija. Sve ih se jako dojmilo i izrekli su puno pohvala za naš glavni i najveći grad.
U utorak smo svi zajedno bili u posjetu kod gradonačelnika Krapine, gospodina Zorana Gregurovića. Vrlo nas je lijepo dočekao i ugostio te na odlasku izrazio najljepše želje. U Krapini smo posjetili Muzej krapinskih neandertalaca, a prisustvovali smo i radionici Lubanja. Poslijepodne smo naše goste odveli u našu školu na nastavu da vide kako je to kod nas organizirano. Nama se čini da je njima nastava organizirana u ležernijem tonu, da imaju manje gradiva, da su im torbe lakše.
Povratak naših njemačkih prijatelja u njihove domove bio je u srijedu, 11.4. Avion za Koln polijetao je u 14:35, a svi smo ih zajedno otpratili dotamo. Rastanak je bio nabijen emocijama, oprostili smo se jedni od drugih zaželjevši jedni drugima sretan kraj nastave i dobre ocjene te ugodno ljeto. Mi smo njima naravno zaželjeli ugodan i miran let za Njemačku.
Svim sudionicima bilo je to prekrasno i ugodno iskustvo koje će sigurno dugo pamtiti.

Za vas napisala Ena Miljan

Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina / Trg Stjepana Radića 1, HR-49000 Krapina / www.os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr / ured@os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr